Reklamace - záruční opravy
Reklamace osobně na pobočce
1. Vyplňte formulář
2. Zboží odneste na kmenovou pobočku nebo na pobočku partnera
3. Sdělte pracovníkovi reklamační číslo RMA
4. Vyřízenou reklamaci si můžete vyzvednout v místě podání nebo vám ji můžeme zaslat zpět
2. Zboží odneste na kmenovou pobočku nebo na pobočku partnera
3. Sdělte pracovníkovi reklamační číslo RMA
4. Vyřízenou reklamaci si můžete vyzvednout v místě podání nebo vám ji můžeme zaslat zpět
Reklamace přepravní společeností
1. Vyplňte formulář
2. Zboží zabalte podle návodu
3. Zboží zašlete na adresu: Reklamační oddělení Adamius | Komerční, Hala C3 | 251 01 Nupaky
4. Vyřízená reklamace bude odeslána na Vámi vybranou adresu
2. Zboží zabalte podle návodu
3. Zboží zašlete na adresu: Reklamační oddělení Adamius | Komerční, Hala C3 | 251 01 Nupaky
4. Vyřízená reklamace bude odeslána na Vámi vybranou adresu
Nejrychlejší!
Autorizovaný servis1. Vyhledejte autorizovaný servis
2. Před odesláním zboží do autorizovaného serivisu prosím kontaktujte reklamační oddělení emailem na: reklamace@adamius.cz
3. Po ověření pracovníkem reklamačního oddělení zašelte do servisu
2. Před odesláním zboží do autorizovaného serivisu prosím kontaktujte reklamační oddělení emailem na: reklamace@adamius.cz
3. Po ověření pracovníkem reklamačního oddělení zašelte do servisu