Řešení problémů
Tato stránka Vám pomůže s nejběžnějšími otázkami týkajících se servisu a reklamací zboží zakoupeného ve firmě MrCloud.
Pro správu reklamací, jejich zadávání a zjišťování stavu používáme osobní profil na stránce Můj Adamius. Spolupracujeme s autorizovanými servisy, zároveň máme vlastní techniky, není proto problém opravit ani elektroniku po záruční době. V případě, že byste potřebovali povolat technika přímo na místo Vašeho bydliště, použijte prosím odpovídající formulář.
Zapůjčení zboží během opravy
V případě, že jste si objednali All risk záruku, máte nárok na zapůjčení náhradního zařízení do vyřešení reklamace.
Jak při reklamacích postupovat
Reklamace můžete řešit u nás nebo v autorizovaných servisech. Veškeré úkony probíhají v souladu s reklamačním řádem, můžete samozřejmě i vrátit zboží během 14 dnů jeho zakoupení. Kontaktujte nás na adrese reklamace@adamius.cz.
Poškozený balík nebo nekompletní objednávka
Při převzetí zásilky jste povinni překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Skrytou vadu zásilky jste povinni oznámit dopravci bez odkladu, nejpozději však do tří dnů od data převzetí zásilky v případě dopravy přes PPL, do dvou u České pošty, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.
Pokud přepravní společnost uzná Vaši reklamaci, kontaktujte nás na adrese reklamace@adamius.cz.
Kde je moje zásilka?
Ke sledování zásilek použijte portály našich přepravců, stačí zadat jejich číselný kód sdělený e-mailem při odesílání - stačí přejít na stránky PPL či České pošty.