Vrácení zboží do 14 dnů
Vrácení na pobočce
Vrácení zboží můžete vyřídit osobně na pobočkách.
Nezapomeňte si připravit číslo nákupního dokladu nebo číslo objednávky.
Nezapomeňte si připravit číslo nákupního dokladu nebo číslo objednávky.
Vrácení přepravní společností
1. Vyplňte formulář, následně vám na e-mail zašleme reklamační číslo a instrukace nebo do zásilky přiložte vyplněný vzor pro odstoupení od kupní smlouvy
2. Zboží zabalte podle návodu
3. Zásilku odešlete na adresu - Reklamační oddělení Adamius | Komerční, Hala C3 | 251 01 Nupaky
2. Zboží zabalte podle návodu
3. Zásilku odešlete na adresu - Reklamační oddělení Adamius | Komerční, Hala C3 | 251 01 Nupaky
Podmínky pro vrácení zboží
Jaké zboží nemůžete vrátit?- Zboží, které bylo zakoupeno déle než před 14 dny.
- Software, který má rozpečetěný obal.
- Digitální obsah, který je poskytován bez hmotného nosiče - například e-book.
- Zboží bylo upraveno podle požadavků zákazníka.
- Poškozené zboží.
- Zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit.