Zboží neodpovídá objednávce či přišlo poškozené
Vrácení přepravní společností
Pokud je přepravní obal zásilky poškozený, zdeformovaný nebo proražený, prosím postupujte podle tohoto návodu:
PPL:
DPD:
V případě poškození nás prosím kontaktujte emailem: reklamace@adamius.cz
PPL:
- Nejpozději do 7 dnů od převzetí zásilky ohlásit na infolinku +420 225 331 800 nebo e-mailem reklamace@ppl.cz. Případně vyplnit reklamační formulář: https://reklamace.ppl.cz/
- Potřebné dokumenty: fotografie dle návodu a nákupní doklad
- Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší PPL s námi.
- V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace
DPD:
- V případě poškozeného obalu musí být sepsán zápis o škodě s řidičem. Jiné poškození musí být nahlášeno nejpozději do 7 dní od převzetí zásilky.
- Případnou reklamaci je možné vyřídit přes reklamační formulář https://reklamace.dpd.cz
- Potřebné dokumenty: Fotografie zabalení a poškození, nákupní faktura
- Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší DPD s námi.
- V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace
V případě poškození nás prosím kontaktujte emailem: reklamace@adamius.cz
Zboží neodpovídá objednávce
Pokud jste obdrželi jiné zboží než jste si objednali nebo není zboží kompletní je třeba nás neprodleně kontaktovat na email: reklamace@adamius.cz
Pracovník reklamačního oddělení vám sdělí jaký bude postup
Pracovník reklamačního oddělení vám sdělí jaký bude postup