FAQ
Abychom ušetřili Váš čas i Vaše telefonní poplatky, připravili jsme pro Vás výčet nejčastěji kladených dotazů (řazených do několika sekcí) a odpovědí na ně.
Pročtěte si tyto nejčastěji pokládané dotazy, které Vám pomohou ve chvíli, kdy si nevíte rady.
Objednávka
Jak zjistím aktuální stav své objednávky?
Stav objednávky zjistíte jednoduše přihlášením na svou registraci, pod odkazem ,,Moje objednávky“.
Jak se dozvím, že je má zásilka již expedována?
V předvečer doručení obdržíte e-mailem potvrzení o expedici, kde naleznete číslo balíku, kontakt na přepravní službu a odkaz na online sledování zásilky.
Jaká je lhůta pro vyzvednutí mé objednávky na pobočce?
Osobní odběry zboží lze uskutečnit do 4 kalendářních dnů od obdržení emailové výzvy k odběru.
Mohu v existující objednávce dělat změny?
Aktuálně lze změny v objednávkách dělat pouze přes e-mail callcentrum@adamius.cz (objednávky na přepravu).
Produkt
Jak zjistím dostupnost jednotlivých produktů?
U každého výrobku je tabulka s dostupností, která vyjadřuje dostupnost při objednání zboží v danou chvíli. U zboží s dostupností „Na cestě“ nebo „Na objednání“ většinou ještě není potvrzeno konkrétní datum dostupnosti. Informace se pravidelně aktualizují.
Faktury a další doklady
Co mám dělat, pokud na dokladu potřebuji změnit údaje?
Kompletní změnu odběratele lze provést za poplatek 300,- Kč. Doplnění údajů do stávající faktury se provádí s poplatkem 345,- Kč s DPH. Dodací adresy mazat nelze.
Proč není vyplněný záruční list přibalený k produktu od výrobce?
Jelikož zasílané zboží nevybalujeme, všechny záruční listy vydané od výrobce jsou nevyplněné. K reklamaci uplatňované u nás Vám postačí námi vydaný dodací a záruční list, avšak pokud si přejete mít potvrzený i záruční list výrobce, kontaktujte nás emailem na reklamace@adamius.cz .
Nefunkční a chybně dodané zboží
Kam se mám obrátit v případě potřeby záruční opravy?
Pokud chcete zboží reklamovat, přejděte na Můj Adamius.
Co mám dělat, pokud mi dorazila nekompletní zásilka?
Pokud jste obdrželi zásilku, která neobsahuje některou z položek dodacího listu, prosím kontaktujte nás na callcentrum@adamius.cz, kde s Vámi tento problém co nejrychleji vyřešíme.
Co mám dělat, pokud mi dorazila poškozená zásilka?
V případě, že dojde k poškození nebo částečné ztrátě zásilky, kdy to není zjevné při převzetí, je nutno oznámit vznik škody nejprve přepravní službě dle jejich podmínek pro reklamaci zásilek. Dále postupujte dle instrukcí přepravce. Protokol o škodě, který dostanete od přepravce zašlete k nám k dalšímu řešení.
Co mám dělat, když mi produkt přestal plně fungovat v záruční době?
Přijďte s produktem na jakoukoli naši pobočku nebo kontaktujte reklamační oddělení na adrese reklamace@adamius.cz
Komu klást technické dotazy?
Pokud máte jakékoli technické dotazy, rádi Vám je zodpovíme na servis@adamius.cz.
Lhůta na odpověď po přijetí mailu
Standardně si vyhrazujeme maximální lhůtu pro odpověď na přijatý mail 4 hodiny v rámci pracovní doby - tj. ve chvíli, kdy Váš email dorazí např. ve středu v 17:00, odpovíme Vám až následující den.